Erlazionatutako bibliografia
- Bravo, A., et al., Helping staff to connect quality, practice and evaluation in therapeutic residential care. The SERAR Model in Spain. Londres, Jessica Kingsley Publishers, 2014, p. 275-285.
Fernández del Valle, J., Bravo, A. SERAR-Sistema de evaluación y registro en acogimiento residencial. Oviedo, Asociación para el Estudio y Promoción del Bienestar Infantil, 2007, 155 p.
Adingabe baten egoitza harrera kontu handiz baloratu eta planifikatu behar da. Hemen aurkezten den Egoitza harreraren Ebaluazio eta Erregistro Sistema (SERAR), ildo horretan, adingabe horien ebaluazio eta jarraipen pertsonalizatua errazten duen tresna gisa eskaintzen da, eta horretarako hiru tresna erabiltzen ditu: ebaluazio erregistroa, banakako hezkuntza proiektua eta jarraipen txostena. Erregistro metagarria dokumentu bateratua da, eta bertan adingabe horien oinarrizko datuak jasotzen dira, bai eta adingabe horien familia, prestakuntza, eskola, bizitegi, lan eta komunitate testuinguruari buruzko informazio zehatza ere. Banakako hezkuntza proiektuak, bestalde, hasierako ebaluazioa, programazioa (helburuena, jarduerena eta baliabideena) eta erabiltzaile bakoitzari dagokion hezkuntza jarraipena barne hartzen ditu. Jarraipen txostenari dagokionez, erregistro prozedura sakon eta koherente gisa proposatzen da, kasu bakoitzean ezarritako helburuen betetze maila ezagutzea ahalbidetzen duena. Liburu honek, sistemaren beraren nondik norakoak azaltzen ditu, baita bakarrik dauden adingabeen, haur txikienen (6 urtera arte) eta lehen harreraren berariazko beharrak kontuan hartuta egin diren hiru egokitzapen ere. Liburua osatzeko, CDRom bat dago, metodologia hori aplikatzeko formularioen ereduak biltzen dituena.