Edukinera zuzenean joan

Tresna teknikoak

Informazio- eta aholkularitza-zerbitzua. Seriea: Estandarren Eskuliburua. 24.1.01, Sevilla, Andaluziako Osasun Kalitatearen Agentzia, 2015, 68 or.

 

TRESNA DESKARGATU

Andaluziako Berdintasun, Osasun eta Gizarte politiketako Sailaren jardueren ardatz dira, Ongizate estatuaren zutabeak defendatzea, sendotzea eta mantentzea, alderdi sanitarioan eta sozialean, bereziki eremu espezifiko batzuetan: eskubideen bermea, prestazioak, osasun baliabideak eta zerbitzuak eta gizarte-ongizatea.Printzipio hauek oinarri hartuta, Andaluziako Osasun Kalitateko Agentziak informazio eta aholkularitza zerbitzuen eskuliburu hau argitaratu du, eta, horren bidez, kalitate eta ziurtapen eredu andaluziarrak urrats bat gehiago eman du, osasun sistema osatzen duten elementuak barne hartuz, eta gizartezerbitzuak etengabe hobetzeko prozesuetan aurrera eginez. Andaluziako Kalitate Ereduak bere buruarentzat aplikatzen duen etengabeko hobekuntzaren printzipioari esker, hiru eskuliburu dira ere argitaratu direnak gizarte zerbitzuen arloan. Horrela, kalitatea hobetzeko egoera honetan agertzen da Informazio eta Aholkularitza Zerbitzuen Estandarren Eskuliburu hau, eta 91 estandarren bidez, bost bloketan eta hamaika irizpidetan banatuta, pertsonen beharrei, eskaerei, itxaropenei eta gogobetetzeari arreta ematen dieten zerbitzuak etengabe hobetzea du helburu. Pertsonak hautemandako kalitatea jasotako arretarekin eta bere beharrizan pertsonaletara egokitzearekin lotuta egongo da. Horregatik, zerbitzu horiei tresna bat eman behar zaie, prestazio horiek ebaluatu ahal izateko, kalitate estandarren objektibotasunean oinarrituta. Modu honetan, argitalpen hau informazio eta aholkularitza zerbitzuetarako erreferentziazko tresna bihurtzeko helburuarekin sortu da, arretaren kalitatea bermatzearen ikuspegitik eta zerbitzu horien etengabeko hobekuntza bultzatzea.

Erlazionatutako bibliografia

  • Eguneko zerbitzuak. Saila: Manual de Estándares n. 23.1.01, Sevilla, Agencia de Calidad Sanitaria de Andalucía, 2014, 73 or. 
  • Egoitza-zerbitzuak. Saila: Manual de Estándares n. 21.1.01, Sevilla, Agencia de Calidad Sanitaria de Andalucía, 2014, 73 or.
  • Gizarte-zerbitzu komunitarioak. Saila: Manual de Estándares n. 25.1.01, Sevilla, Agencia de Calidad Sanitaria de Andalucía, 2016, 69 or.
ITZULI
INPRIMATU
PARTEKATU

Cookien kustomizazioa

Cookies Analytics

Webgune honek hirugarrenen cookieak erabiltzen ditu erabiltzaile kopurua zenbatzeko eta eskainitako zerbitzuari ematen zaion erabileraren neurketa eta azterketa estatistikoa egin ahal izateko. Horretarako, gure webgunean zure nabigazioa aztertu egiten da, eskaintzen ditugun produktu edo zerbitzuen eskaintza hobetze aldera, Google Anlytics cookiearen bidez

Sare sozialetan partekatzeko cookieak

Sare sozialetan partekatzeko osagarri batzuk erabiltzen ditugu, sare sozialetan gure webguneko orri batzuk partekatu ahal izateko. Osagarri horiek cookieak jartzen dituzte, orria zenbat aldiz partekatu den ondo ikusteko.