Plena Inclusión, Calidad plena. 2. El modelo de calidad (lectura fácil). Madril, Plena Inclusión, 2022, 21 or.
Ezgaitasunen bat duten pertsonak eta haien familiak sostengatu eta artatzea oso gai garrantzitsua da. Erakunde asko ari gara horretan, baina ez da nahikoa gogo edo asmo onez lan egitea. Halaber, ondo egiteak garrantzia handia du. Hau da, kalitatez egitea. Kalitatea erakundeok dugun betekizuna da. Baita ezgaitasunak dituzten pertsonak eta haien familiak duten eskubidea ere. Baina, nola jakin dezakegu kalitatez lan egiten dugula? Dokumentu honetan Erabateko Kalitatearen eredua zein den azaltzen dugu.